Skocz do zawartości


Zdjęcie

[Skarga]Brayan_Johnson


9 odpowiedzi w tym temacie

#1 herbaciak

herbaciak

    Zbanowany

  • Zablokowany
  • 68 postów

Napisano 22 marzec 2016 - 16:40

Nick oskarżonego:Brayan_Johnson
Nick oskarżającego:John_Sanic
Powód:obraza ooc
Kara (proponowana):warn
Wyjaśnienie:ten idiota wzywa 5 mechow co chwile bo jest tak malo cierpliwy az dojedzie ten pierwszy ktory zaakceptowal, kiedy przyjechalem juz ktos naprawil pojazdy to mu rozwalilem opony smieciowi i mnie zwyzywal OOC

mogl mnie wyzywac ic bo mu rozwalilem opony w grze a ten mnie na /w wyzywa 
Screeny (obowiązkowe):http://imgur.com/l8JTGOU



#2 olafek

olafek

    fajna lolitka

  • Sponsor
  • 1003 postów
  • Nick SA-MP:Olaf Betito/Wrobel

Napisano 22 marzec 2016 - 21:28

Oskarżony ma 24 godziny na zapoznanie się ze skargą i wypowiedź

 


#3 HoTaQSheLL

HoTaQSheLL

    Pan Pułkownik

  • Gracz
  • 543 postów
  • Nick SA-MP:Ryan Carter

Napisano 22 marzec 2016 - 21:31

xDDDDDDD

Wezwałem mechazorda - nie przyjezdzal to wezwalem drugi raz

to ze sie spozniles to twoja strata

Wbiles do garazu i zaczales dmic.. potem przy PnS tez zaczales

 

Pozdro 600.

 

James Lacotes moze potwierdzic

Jak znajde ssy to wrzuce cos.


  • kielon lubi to

#4 herbaciak

herbaciak

    Zbanowany

  • Zablokowany
  • 68 postów

Napisano 22 marzec 2016 - 21:57

Wbiles do garazu i zaczales dmic.. potem przy PnS tez zaczales

przebilem ci 1 opone jak odjezdzales bo mnie zdenerwowales swoim podlym zachowaniem :))))))))) to tez dm ale nie dramatyzowałbym, z reszta napisalem to sam jak zakladalem temat 

nie zmienia to faktu, ze obraziles mnie OOC za coś co sie stało w grze i nie miałeś prawa tego zrobić



#5 MrocznyX

MrocznyX

    Vide Cul Fide

  • Sponsor
  • 46 postów
  • Nick SA-MP:Ksawery Johnson

Napisano 22 marzec 2016 - 21:58

Drogi Mechaniku, byłem świadkiem jak wpadłeś nam do garażu i zrobiłeś rozpierdol a teraz płaczesz, że Brayan Cię lekko co tam obraził na PW, nawet nie jest to obraza tylko fakt XDDD A co do obraz to ty włąsnie pokazujesz jak obrazasz Brayana nawet w tym temacie, a obrazałes go także w grze, tylko nie wstawiłes tego bo też bys oberwał :) także wnoszę o ukaranie Ciebie za to!!! a ja i brayan nie trzymamy palca na f8. :)

DFFU4JH.jpg



#6 herbaciak

herbaciak

    Zbanowany

  • Zablokowany
  • 68 postów

Napisano 22 marzec 2016 - 22:01

Drogi Mechaniku, byłem świadkiem jak wpadłeś nam do garażu i zrobiłeś rozpierdol a teraz płaczesz, że Brayan Cię lekko co tam obraził na PW, nawet nie jest to obraza tylko fakt XDDD A co do obraz to ty włąsnie pokazujesz jak obrazasz Brayana nawet w tym temacie, a obrazałes go także w grze, tylko nie wstawiłes tego bo też bys oberwał :) także wnoszę o ukaranie Ciebie za to!!! a ja i brayan nie trzymamy palca na f8. :)

DFFU4JH.jpg

nie wiem po co sie prujesz, dostalem ostrzezenie na forum za te obrazy i obrazilem go swiadomie i celowo bo nienawidze wzywania paru mechow co chwile bo to brak szacunku dla czyjegos czasu, ktos przyjezdza na miejsce a tu dupa bo juz inny mech naprawil a w miedzyczasie moglem sobie zrobic spokojnie inne zlecenie i dostac za to godziwa zapłate 

co to rzekomych obraz na serwerze to oczywiscie, obrazam na serwerze na tylko i wyłącznie IC, nie jestem rozwydrzonym gimbusem zeby wylewac swoje żale poza gre ;] 



#7 HoTaQSheLL

HoTaQSheLL

    Pan Pułkownik

  • Gracz
  • 543 postów
  • Nick SA-MP:Ryan Carter

Napisano 23 marzec 2016 - 09:17

nie wiem po co sie prujesz, dostalem ostrzezenie na forum za te obrazy i obrazilem go swiadomie i celowo bo nienawidze wzywania paru mechow co chwile bo to brak szacunku dla czyjegos czasu, ktos przyjezdza na miejsce a tu du*a bo juz inny mech naprawil a w miedzyczasie moglem sobie zrobic spokojnie inne zlecenie i dostac za to godziwa zapłate 

co to rzekomych obraz na serwerze to oczywiscie, obrazam na serwerze na tylko i wyłącznie IC, nie jestem rozwydrzonym gimbusem zeby wylewac swoje żale poza gre ;] 

Pruje sie bo robisz problem gdzie go nie ma...

Przyjeżdżasz, dmisz i dziwisz sie ze ktos cie wyzywa.

Konwersacje koncze bo nie znizam sie do poziomu rozmówcy w takich przypadkach.



#8 herbaciak

herbaciak

    Zbanowany

  • Zablokowany
  • 68 postów

Napisano 23 marzec 2016 - 12:53

Pruje sie bo robisz problem gdzie go nie ma...

Przyjeżdżasz, dmisz i dziwisz sie ze ktos cie wyzywa.

Konwersacje koncze bo nie znizam sie do poziomu rozmówcy w takich przypadkach.

sam pokazałeś swój poziom wyzywając mnie OOC za grę IC :)

bo robisz problem gdzie go nie ma
no faktycznie, obrazy OOC to nic xD a gdyby wielkiego pana brayana ktos obrazil to z kolegami by szturm na forum zrobili i skargi pisali hehe 

#9 Coleman

Coleman

  • Sponsor
  • 2155 postów
  • Nick SA-MP:Raymond_Coleman

Napisano 25 marzec 2016 - 02:49

Brayan_Johnson otrzymuje warna za Obrazę OOC.



#10 Coleman

Coleman

  • Sponsor
  • 2155 postów
  • Nick SA-MP:Raymond_Coleman

Napisano 25 marzec 2016 - 02:49

Masz możliwość odwołania się do asystenta/kierownika/zarządu (w zależności od funkcji jaka pełni osoba rozpatrująca) w ciągu 3 dni od daty podjęcia tej decyzji.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych