Skocz do zawartości


Zdjęcie

Regulamin działu


Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Evans

Evans

  • Zasłużony
  • 1378 postów
  • Nick SA-MP:Tommy_Evans

Napisano 06 sierpień 2015 - 22:58

YhiG4f5.png

1. Nazwa Graffiti musi zawierać w sobie akcję RP, która będzie sygnalizowała tematykę działania, np.

 

**Przejeżdżając obok siłowni...** - w temacie kończymy akcję. (akcja ma zachęcać do przeczytania tematu)

2. Treść tematu musi być estetyczna, oraz przejrzysta dla odbiorcy.

3. W temacie musi znaleźć się dowód utworzenia Graffiti. (wycinki screenshotów w spoilerze z tworzenia graffiti) jak i samo graffiti (nawet z painta).

4. Temat nie trafi do Archiwum dopóki graffiti nie zostanie usunięte.

5. Prawo do bezwzględnej moderacji działu mają osoby wyznaczone przez kierownika KPI.

6. Prawa moderacyjne do zamknięcia tematu w subforum:

  • wuglarny temat
  • brak odpowiedniego tagu
  • autor tekstu otrzymał bana
  • treść zawiera informacje OOC nie istotne do tematu

8. Każde ssy zamieszczone w temacie powinny być wrzucane na hosting 

 

 

 

 

~Shaman

Rozalka

Donnely


Użytkownik Rozalka edytował ten post 08 styczeń 2019 - 22:52 Poprawka czcionki, nowe logo.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych