Skocz do zawartości

Zdjęcie

[Skarga]Lukas_Gander

30 odpowiedzi w tym temacie

#1 Damian_Warlay

Damian_Warlay

Newbie

• Gracz
  • 17 postów

Napisano 14 sierpień 2015 - 20:56

Nick oskarżonego: Lukas_Gander
Nick oskarżającego: Damian_Warlay
Powód: Nie ogarniacz rp, brak odpowiedzi na rp, MG, dzwoni na policje w trakcie RP (leżący na ziemi), [...]/do, zręsztą ss'y są.
Kara (proponowana): Niech admin wybierze.
Wyjaśnienie: Gracz okradł mnie w IC, a potem uciekał przed RP.

Screeny (obowiązkowe): ((Przy jednym z ss'a złapał się Pan, który obraża serwer i robi DM))

Spoiler

#2 _Michał_

_Michał_

Krawat

• Administrator SA-MP
  • 1021 postów
  • Nick SA-MP:Danny Bartolocci

Napisano 14 sierpień 2015 - 21:06

Oskarżony ma 24h na zapoznanie się ze skarga oraz wypowiedź

#3 TwojaStara

TwojaStara

Zbanowany

• Zablokowany
  • 61 postów

Napisano 15 sierpień 2015 - 00:29

Witam wszystkich. Opisze jak bylo:
Jestem mechanikiem i chcialem sobie oszukac IC jakiegos innego mechanika by zrobil mi pierwsze felgi. Nic nie pisalem OOC bo wiedzialem ze nie wolno. Znalazlem w/w gracza ktory mi zrobil a ja ucieklem, przypominm ze wszystko dzialo sie IC. No to sie wtedy zaczelo plakanie OOC na /w ze skarga leci za oszustwo a to bylo IC. Wytlumaczylem mu ze nie ma czegos takiego. Nic nie poradzilo i gdy zajechalem do mechanikow by nadal pracowac to ten na /k Zlodziej!!! ((opisuje ID moje)) napisalem wczesniej na /do ze sie przebralem i zalozylem na glowe inna czapke, tu zrobil MG. Oczywiscie nie podzialalo i zaczal nadal plakac. Potem zaczal mnie z jakim typem DMic, rozwalili mi trzykrotnie auto i zabrali prawie cale HP. Odpisalem ze z odwalaczami nie odgrywam a Ci bez slowa nadal pakuja RP. Wysmialem ich i przybiegl jakis typ i zaczal DMic, wbil nam BW i znow placz sie zaczal. Nie ma tu wszystkich SS'ow, gdy bede u kolegi wrzuce swoje gdzie wszystko ukazane jest, przynajmniej poczatek.widac po oskarzajacym ze nie wie nic na temat RP bo jak widac na screenie, odwalacz napisal IC jeb