Skocz do zawartości


Zdjęcie

[Skarga}David_Ramsey, Zayne_Bruno


26 odpowiedzi w tym temacie

#1 Navinte

Navinte

    so what we get drunk, so what we smoke weed

  • Gracz
  • 149 postów
  • Nick SA-MP:norbert gierczak

Napisano 16 sierpień 2015 - 13:35

Nick oskarżonego:Zayne_Bruno, David_Ramsey

Nick oskarżającego:James_Hardwell

Powód:Mega DM

Kara (proponowana):Ban lub Warn.

Wyjaśnienie:Jechalem sobie na sluzbe mechanika gdy nagle te dwa typy wjechaly we mnie, wtedy Zayne_Bruno napisal na /b (( Przeproś )), ja jechalem dalej ale oni zaczeli do mnie strzelac ze samochodu.

Screeny (obowiązkowe): http://imgur.com/VklvoWl     http://imgur.com/YgJ2qW3        http://imgur.com/viW6cIA



#2 Izuś

Izuś

    Legenda

  • Gracz
  • 3607 postów
  • Nick SA-MP:Claudia Lavric

Napisano 16 sierpień 2015 - 13:51

Oskarżony ma 24h na zapoznanie się ze skarga oraz wypowiedź



#3 Lenok

Lenok

    Newbie

  • Gracz
  • 13 postów

Napisano 16 sierpień 2015 - 14:24

DM jest widoczny tylko na jednym SS, na kolejnym widać jak celuje, a ostatnim w ogóle mnie nie ma. Nie ma także widocznego tego aby Zayne_Bruno strzelał.

Po drugie polecam zapoznać się z LKiZ. Karą za DM-2 może być AJ do 20 min. Nie był to extremalny DM lub massive, wiec proponowana kara nieuzasadniona.
I polecam koledze pójść jeszcze raz zrobić prawko, chyba zapomniał że nie jest w Anglii ;)


Użytkownik Lenok edytował ten post 16 sierpień 2015 - 14:25


#4 MrFerror

MrFerror

    Newbie

  • Gracz
  • 6 postów

Napisano 16 sierpień 2015 - 14:45

DM po pierwsze jest nie widoczne na jednym ss jedziemy se i se ino celuje kolega i nie ma mnie tam że wogóle strzelałem widać ino że jechałem i zapoznaj sie LKIZ bo widze że nie znasz co to LKIZ -Dm2 możemy dostać max aj 20 minut a massiv dm to jest jak zabijasz więcej ludzi. dziękuje za wypowiedz



#5 Navinte

Navinte

    so what we get drunk, so what we smoke weed

  • Gracz
  • 149 postów
  • Nick SA-MP:norbert gierczak

Napisano 16 sierpień 2015 - 17:13

 na drugim SS Widac jak pali mi sie samochod, to jest drugi dowód ze mnie dmiles, w dodatku kolega strzelał z samochodu, a z tego co pamietam za strzelanie ze samochodu jest warn , potem wyszedł ze samochodu i zaczal  znow strzelać. gratulacje swietnego RP. na tych SS'ach widac jak rozwalacie mi samochod. a ja probowalem tylko od was odjechac.



#6 Lenok

Lenok

    Newbie

  • Gracz
  • 13 postów

Napisano 16 sierpień 2015 - 17:56

Tiaaa, na tych SS's wszyściutko widać, tylko na jednym widać że strzelam. Nic więcej.



#7 Navinte

Navinte

    so what we get drunk, so what we smoke weed

  • Gracz
  • 149 postów
  • Nick SA-MP:norbert gierczak

Napisano 16 sierpień 2015 - 17:59

Na drugim widac jak pali mi sie przez ciebie samochod, co jest dowodem ze ciagle dmiłes. na trzecim ss celowales do mnie, za jakies 5 sekund zaczales wlasnie do mnie strzelac. na wszystkich ss widac jak mnie zdmiles. 



#8 Lenok

Lenok

    Newbie

  • Gracz
  • 13 postów

Napisano 16 sierpień 2015 - 18:04

No kurwa, tylko 1 (słownie: jeden) screenshot pokazuje to że do ciebie strzelałem, a historyjki to ja też mogę sobie dopowiadać ;)


Użytkownik Lenok edytował ten post 16 sierpień 2015 - 18:04


#9 Navinte

Navinte

    so what we get drunk, so what we smoke weed

  • Gracz
  • 149 postów
  • Nick SA-MP:norbert gierczak

Napisano 16 sierpień 2015 - 18:39

po pierwsze, Wszystkie ssy to dowody ze mnie zdmiles Z samochodu i Ogółem. gdy wyszedles z niego, Dowodem jest celowanie we mnie. i po drugie troche kultury, widac ze Rodzice nie nauczyli. Żenada, niech admin zdecyduje co z wami bedzie. Stawiam ze dla Zayne_Bruno bedzie tylko AJ za DB. Dla cb warn za Dm z SAMOCHODU!!!, to nie są zadne historyjki. Twoja obrona jest na poziomie 3 klasisty. 



#10 Lenok

Lenok

    Newbie

  • Gracz
  • 13 postów

Napisano 16 sierpień 2015 - 19:07

Łohoho. Nie powiem, ciekawe. Dziękuje za takie komplementy :). Hah, ale czy DB nie jest właśnie strzelaniem z samochodu? No cóż, myślisz i to widać. Do DM-2 się przyznaje i za to grozi mi AJ, bo większych szkód nie zrobilem
Proszę admina o AJ 20min dla mnie.



#11 Navinte

Navinte

    so what we get drunk, so what we smoke weed

  • Gracz
  • 149 postów
  • Nick SA-MP:norbert gierczak

Napisano 16 sierpień 2015 - 19:51

Raczej o warna dla ciebie, nie AJ 20 min. Chociaz?, niewiem jak jest teraz ale kiedys  za dm z samochodu BYL WARN. 



#12 Lenok

Lenok

    Newbie

  • Gracz
  • 13 postów

Napisano 16 sierpień 2015 - 19:54

Za strzelanie z auta jest warn, ale nie przez 2 sekundy, po których wyszedłem z auta.



#13 Navinte

Navinte

    so what we get drunk, so what we smoke weed

  • Gracz
  • 149 postów
  • Nick SA-MP:norbert gierczak

Napisano 16 sierpień 2015 - 20:23

2 sekundy?!, hah, nie osmieszaj sie. Powiem tak, kto co robil. Pan Zayne_Bruno blokował swoim sabre mój pojazd, Przez to nie mogłem odjechac, zaś ty zaczałes do mnie strzelac. I to nie byly 2 sekundy kolego, prosze mi tutaj kitu nie wciskac xD, to jest poprostu smieszne. 2 sekundy HAAHAHA. Dobre. Twoja obrona jest na poziomie Przedszkolaka. Nie moge. Teraz mnie rozbawiłes. Naprawde! XDDDDD. a mam na to dowod, Jakim cudem rozwaliles mi moj pojazd z 100% do 25% w 2 sekundy hę ?.


Użytkownik Navinte edytował ten post 16 sierpień 2015 - 20:25


#14 Lenok

Lenok

    Newbie

  • Gracz
  • 13 postów

Napisano 16 sierpień 2015 - 20:38

Z ss nie wynika ze mial 100%, Po drugie strzelalem 2-3 sekundy co Zayne_Bruno moze potwierdzic.
Nie musisz sie znizac do komentarzy typu "obrona na poziomie przedszkola", bo to swiadczy o twojej kulturze i zasobie slow


Użytkownik Lenok edytował ten post 16 sierpień 2015 - 20:39


#15 Navinte

Navinte

    so what we get drunk, so what we smoke weed

  • Gracz
  • 149 postów
  • Nick SA-MP:norbert gierczak

Napisano 16 sierpień 2015 - 21:31

Na 100% nie strzelales 2 sekundy, poprostu wymyślasz głupoty, nie umiesz sie pogodzic z prawdą i wymyślasz, wez wyjdz. bo sie tylko osmieszasz, "Strzelalem 2 sekundy" dowaliles jak irlandia polsce. Nie moge ogarnąc waszego debilizmu. wiesz ile w ogole to jest 2 sekundy ?. smieszny jestes. ja sie juz nie bede wypowiadał, waszą kare ustali admin. Nawet nie masz dowodow ze strzelales we mnie "2 sekundy". A to ze Zayne_Bruno to potwierdzi, to ci nic nie da. nie masz SS. Ja mam jak do mnie strzelales. Wiec?. Elo



#16 Lenok

Lenok

    Newbie

  • Gracz
  • 13 postów

Napisano 16 sierpień 2015 - 21:43

Strzelalem 2-3 sekundy z auta, wyszedlem i zrobilem DM-2.

Kara warn/ban jest w tej sytuacji bardzo nie uzasadniona. 



#17 Navinte

Navinte

    so what we get drunk, so what we smoke weed

  • Gracz
  • 149 postów
  • Nick SA-MP:norbert gierczak

Napisano 17 sierpień 2015 - 09:12

Ten gracz mnie denerwuje, NIestety nie mam SS'ow jak dalej mnie DM'i na mechanikach, gdy mam np Reszdke HP... No poprostu zenada.



#18 wojciech997

wojciech997

    Newbie

  • Gracz
  • 8 postów

Napisano 17 sierpień 2015 - 09:51

Żenadą jest [Skarga} kurwa naucz się ukośniki pisać XDDDDDDDDDDDDDDD

 

 

/edit RESZDKE XDDDDDDD


Użytkownik wojciech997 edytował ten post 17 sierpień 2015 - 09:51


#19 Navinte

Navinte

    so what we get drunk, so what we smoke weed

  • Gracz
  • 149 postów
  • Nick SA-MP:norbert gierczak

Napisano 17 sierpień 2015 - 10:18

Na co sie wpierniczasz kolego? matki was nie nauczyły kulturki ? Widac jaki burak, ze czepiasz sie o jeden je**ny ukośnik. Naprawde, Gorzej niz dzieci. XDDDD smiac mi sie z was chce, Czepiacie sie o jeden ukośnik. Patola.


Użytkownik Navinte edytował ten post 17 sierpień 2015 - 10:19


#20 Navinte

Navinte

    so what we get drunk, so what we smoke weed

  • Gracz
  • 149 postów
  • Nick SA-MP:norbert gierczak

Napisano 17 sierpień 2015 - 10:32

a co do tych 2 sekund, strzelales do mnie z samochodu conajmiej z 20 sekund, w dodatku gdy ty strzelales Zayne_Bruno mnie blokował zebym nie odjechał, Koniec, ja sie w tej kwestii juz nie bede wypowiadał, niech admin zadecyduje jak to było i co z wami bedzie.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych