Skocz do zawartości

[A][A]Domy i ich interiory


Mrucznik

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.
System interiorów w 3.0 już gotowy. Aby móc go dalej rozwijać, potrzebuje informacji odnośnie tego, jak będą wyglądały domy na serwerze.
Wymyśliłem dwa rozwiązania. Każde z nich ma swoje plusy i minusy. Niestety, decyzja jest ciężka. Zależy od niej to, jak będą wyglądały wszystkie przyszłe interiory w domach oraz w jaki sposób gracze będą mogli spersonalizować swoje wirtualne mieszkania. Mówiąc interiory, mam na myśli tylko i wyłącznie ściany, konstrukcję i pomieszczenia. Meble, obrazy itd. będzie można dodawać i usuwać wedle własnego widzi mi się lub według predefiniowanych schematów.
Oto moje propozycje interiorów w systemie domów, każda z nich ma swoje plusy i minusy. Plusy jednego rozwiązania są jednocześnie minusami drugiego, więc ich nie powielałem.

  • Każdy dom w San Andreas posiada swój własny interior - podczas tworzenia mapy zostają stworzone interiory domów, które są unikatowe dla danego domu oraz specjalnie do niego dopasowane.
    • Plusy:
      + Każdy dom posiada swój unikalny interior który jest dopasowany do jego kształtu i wysokości.
      + Gracze będą mogli w przyszłości tworzyć swoje własne domy, a my je weryfikować i dodawać.
      + Więcej interiorów stworzonych przez graczy niż w 2. opcji - w końcu każdy dom ma mieć inny intek.
      + Większy realizm rozgrywki, różnorodność domów - każdy dom jest inny. 
  • Domy w San Andreas posiadają powtarzające się interiory
    • Plusy:
      + Mniej pracy dla obiekterów przy tworzeniu interiorów domów - mniej intków do stworzenia, oraz brak konieczności dopasowania do budynku.
      + Na początku o wiele więcej domów niż w 1. rozwiązaniu. 

 

Zapraszam do głosowania w ankiecie, wasz głos może wpłynąć przyszłość Mrucznik Role Play!

  • Like 1
Odnośnik do komentarza

obydwie propozycje chujowe. po primo mrucznikowi obiekterzy stworza intki w ogole nie trzymajace sie kupy i niepasujace do sampa po drugo nawet jak stworzycie 300 domów to i tak bedzie malo. lepiej postawic obiekty pustych domow od r* z singla i dac tylko mozliwosc umeblowania i bedzie o wiele lepiej bo kazdy dom bedzie wyjatkowy i pracy mniej i kazdy sobie urzadzi jak chce ; ppp

  • Like 10
Odnośnik do komentarza

A nie lepiej tak jak na serwerach konkurencyjnych gdzie każdy gracz może stworzyć swój interior o danym metrażu oraz obiektach jakie posiada. Kupowałoby się meble czy coś w tym stylu za $$ i było by gites, jeden by miał chaupe z 5 obiektów a inny z 500

  • Like 3
Odnośnik do komentarza

Opcja numer 1 więcej pracy i pewnie dłużej poczekamy ale według mnie to się bardzo opłaca bo każdy woli mieć unikalny dom a nie jeden interior w ktorym zawsze czegoś brakuje. 

Dokładnie popieram.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza

A nie lepiej tak jak na serwerach konkurencyjnych gdzie każdy gracz może stworzyć swój interior o danym metrażu oraz obiektach jakie posiada. Kupowałoby się meble czy coś w tym stylu za $$ i było by gites, jeden by miał chaupe z 5 obiektów a inny z 500G

Garder ma tutaj rację

Kupujesz dom z metrażem adekwatny do ceny systemowej, kupujesz meble za mrucoiny (Kod), który możesz później sprzedać IG i będzie cacy

mój dom ma 50kk to załóżmy że będzie miał z 450m2. Wybuduje sobie sam. W sensie ustawie spawn wejścia do domu, i obiekty poruszane dynamicznie. Nie zapominajmy o opcji zmiana texturki obiektu, chyba najbardziej potrzebnej rzeczy jaka jest potrzebna

No i ciekawe czy serwer by wytrzymał to

Jeden obiekt w CreateDynamicObiect a textura na nim zmieniona 4razy nie trzyma sie kupy

A będą jakieś Zmiany w LKiZ związane z tymi interiorami, bo będą odwalacze pewnie robić interiory jakieś z dupy. (Postawią jakieś obiekty na pol mapy i lipa)

Edytowane przez Urzędnik Saints
Odnośnik do komentarza
  • 2 lata później...
  • 2 lata później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...