Skocz do zawartości

[szukam]animacja


Pan Hawkins

Rekomendowane odpowiedzi

XD gdzie ty to typie wyczytałeś? na .com, z której pochodzi ta animacja? sprawdzałem z pół roku temu na mruczniku i o ile dobrze pamiętam kończyło się crashem, ac lub zupełnie inną animacją.

Edytowane przez blacky pharaoh
Odnośnik do komentarza

Typie, mówię Ci że działa, bo sam używałem(i nadużywałem)

 

lmOB3gc.png

Nie, nigdzie tego nie wyczytałem, wiedziałem że animacja jest pod jakiś stack z nazwy pliku, więc wpisywałem @stack z każdą cyfrą, aż znalazłem odpowiednią animację.

Edytowane przez Smuggler
Odnośnik do komentarza

xD widziałem ją już, ale nie ma odpowiednika pod nią na mruczniku, a też nie chce mi się zbytnio grzebać w plikach gry, by podmienić nazwę na jakąś właściwą, by działa np. pod @stack9

Tylko, że to jest oddzielny plik .ifp, w którym już są te animacje, kolego, tu nie ma nic do zmiany i grzebania w plikach gry.

(nie znam się, ale się wypowiem)

Odnośnik do komentarza

XD co ty mi kurwa tłumaczysz, przecież o tym samym ci gadałem - ty umiesz czytać ze zrozumieniem? gadałem, że nie patrzyłem w te animacje głębiej i sam nie wiem z jakiś animacji się składa ten zbiór w środku, a pewnie jakiś program do rozbioru tego pliku na mniejsze części jest, bo na pewno mieści siętam większa ilość tych animek niż jedna czy też dwie. sam ten animator, który stworzył tę ANIMACJĘ musiał też podmienić tę ANIMACJĘ pod jakąś wybraną z tych ANIMACJI, a zmiana nazwy tego dabu z zagraniem oryginału nie jest czymś wielkim, bo to schodzi z 30 sekund.

Odnośnik do komentarza