Skocz do zawartości


Zdjęcie

Nowy statut


3 odpowiedzi w tym temacie

#1 0Verte

0Verte

    lewa ręka

  • Zarząd
  • 1063 postów
  • Nick SA-MP:Sven_Helvetica

Napisano 15 październik 2015 - 21:06

*
Popularny

Statut “Nowego podejścia”

Obowiązuje od 3 czerwca 2019r.

 

Rozdział I - Postanowienia Ogólne dla administracji

 

Art. 1. Administratorem jest osoba powołana przez H@ do pełnienia służby wobec graczy i na rzecz serwera.

Art. 2. Każdy administrator ma obowiązek:

  1. dawać swoim zachowaniem i działaniami dobry przykład innym graczom

  2. przestrzegać obowiązujących zasad i regulaminów

  3. zgłaszać wszelkie nieprawidłowości odpowiednim osobom lub organom

  4. odnosić się z szacunkiem do innych osób

  5. wykazywać zaangażowanie w pracach na serwerze oraz sumiennie wykonywać zlecone obowiązki

  6. prezentować wysoki poziom niezależnie od okoliczności

  7. wykazywać całościowo aktywność na serwerze, w komisjach oraz przy zadaniach dodatkowych, kilka razy w tygodniu pełnić dyżur podczas którego zajmie się sprawami graczy na serwerze

  8. posiadać mikrofon

  9. nie grać na innym serwerze Role Play

  10. nie nakłaniać innych do czynów niezgodnych z przyjętymi zasadami i regulaminami

  11. nie podejmować akcji działających na niekorzyść serwera lub nadszarpujących jego wizerunek

 

Rozdział II - Administrator Serwera

Art. 3. Administratorów Serwera powołuje i odwołuje H@.

  1. Każda osoba powołana na Administratora Serwera otrzymuje na okres nie dłuższy niż miesiąc rangę P@, gdzie odbywa niezbędne szkolenia i przygotowuje się do bycia Administratorem Serwera.

Art. 4. Byli administratorzy serwera którzy nie zostali wyrzuceni z grona administracji mają prawo powrotu na poprzednie stanowisko w ciągu 3 miesięcy za zgodą H@

Art. 5. Administrator Serwera po przejściu niezbędnych szkoleń uzyskuje uprawnienia do karania graczy na forum , komunikatorach głosowych oraz serwerze.


Rozdział III - Główny Administrator i jego zastępcy

 

Art. 6. Główny Administrator (H@), ma prawo do wykonywania wszystkich działań na serwerze chyba, że zasady administracji stanowią inaczej, w szczególności:

1. Zatwierdzanie każdego regulaminu i procedury na serwerze

2. Podejmowanie ostatecznych decyzji jako organ odwoławczy

3. Uchylanie decyzji innych osób

4. Odwoływanie administratorów serwera i forum.

5. Rozpatrywanie skarg na administratorów i wymierzanie im kar

Art. 7. H@ ma także prawo do nadzwyczajnych działań interwencyjnych, obejmujących wszelkie sprawy serwera po uprzednim poinformowaniu osoby która daną sprawą się zajmuje.

Art. 8. H@ serwera są twórcy serwera (Mrucznik i 0Verte)

Art. 9. H@ serwera może powoływać swoich zastępców (VH@) którym wyznacza różne funkcje, zadania oraz cele z których są rozliczani, w szczególności są to kierownicy komisji.

Art. 10. H@ nie ma prawa do ingerencji w "Listę osób, które już nigdy nie dostaną UB"

1. Artykuł ten nie dotyczy rewizji listy, przeprowadzanej nie częściej niż raz w roku

Art. 11. Decyzje administratora i zawarte tam wyjaśnienia które nie są sprzeczne ze statutem pełnią funkcję powszechnie obowiązujących zasad i należy się nimi kierować w przyszłości podczas podejmowania decyzji.

Art. 12. H@ i VH@ tworzą zarząd, który spotka się na cyklicznych zebraniach. Decyzje są podejmowane w drodze ustaleń.


Rozdział IV - Postanowienia ogólne dla komisji


Art. 13. Tworzeniem, nadawaniem uprawnień, wyznaczaniem zadań i nadzorem komisji administracyjnej (zwanej dalej komisją) zajmuje się H@

Art. 14. Kierownik komisji jest powoływany przez H@ i otrzymuje wszystkie uprawnienia komisji oraz posiada wyłączne prawo do ich delegowania.

Art. 15. Członkiem komisji jest każdy kto posiada przekazane przez kierownika komisji uprawnienia i nabył wcześniej uprawnienia administratora.

  1. Liczba członków komisji nie może przekroczyć maksymalnej liczby członków komisji ustalanej przez zarząd (obecnie 5). Jeżeli przyjęcie osoby ponad limit jest kluczowe, zarząd może wyrazić zgodę na przyjęcie takiej osoby.

Art. 16. Jeżeli administracja i komisja posiadają te same uprawnienia do danej czynności wyłączne prawo do działania ma komisja.

Art. 17. Kierownik zarządza komisją w taki sposób, aby wyznaczone zadania wykonywać z maksymalną efektywnością.

Art. 18. Każdy kierownik jest rozliczany ze swoich zadań na zebraniu Zarządu. Gdy zadania są wykonywane z należytą starannością kierownicy mają możliwość zgłaszania wniosków o awans i nominacje w przeciwnym razie jest on odwoływany.

Art. 19. Każde działanie wobec gracza podjęte przez komisję w ramach jej uprawnień jest decyzją.

  1. Decyzja musi zawierać treść, uzasadnienie, komisję która ją podjęła oraz informację o możliwości odwołania zawierające w szczególności: termin i miejsce na złożenie odwołania

  2. Kary nadawane graczom nie są decyzjami, przysługuje na nie apelacja.


Rozdział V - odwołania

Art. 20. Każdy gracz ma prawo odwołać się od decyzji.

  1. Jeżeli decyzja nie spełnia wymogów zawartych w Art. 19. ust.1 czas na odwołanie jest nieograniczony.

Art. 21. Gracz ma 3 dni na odwołanie od decyzji do właściwego kierownika.

  1. Kierownik ma 7 dni na rozpatrzenie odwołania, które w uzasadnionych przypadkach może przedłużyć do 14 dni albo jego rozpatrzenie delegować na inną osobę.

Art. 22. Jeżeli decyzja albo odwołanie zostało rozpatrzone przez kierownika w sposób rażąco niesprawiedliwy albo naruszający interesy gracza, ma on prawo odwołaćć się od decyzji do H@ w ciągu 48h.

Art. 23. Jeżeli decyzja powoduje nieodwracalne albo trudne do usunięcia skutki wstrzymuje się jej wykonanie dopóki termin na złożenie odwołania nie upłynie. Złożenie odwołania również ma charakter wstrzymujący.

 

 

 

Nowy statut (obowiązujący do 3 czerwca 2019r.)

Spoiler


Użytkownik 0Verte edytował ten post 17 listopad 2019 - 22:00 poprawda art. 5


#2 Duble

Duble

    Legenda

  • Zasłużony
  • 1341 postów
  • Nick SA-MP:James Duble

Napisano 02 czerwiec 2019 - 22:04

Aktualizacja statutu.


  • Julia, Simeone i ReQuien lubią to

#3 0Verte

0Verte

    lewa ręka

  • Zarząd
  • 1063 postów
  • Nick SA-MP:Sven_Helvetica

Napisano 14 sierpień 2019 - 14:09

Graczu, jeżeli administrator odrzucił twoją apelację, skargę, propozycję po 2 czerwca 2019r.:

  • bez podanego powodu
  • z pominięciem uzasadnienia
  • bez wskazania komisji
  • bez informacji o terminie oraz miejscu do którego możesz złożyć odwołanie

może to oznaczać, że jesteś ofiarą złamania statutu  przez administrację serwera a osoba która wydała decyzję jest niekompetentna i możliwe, że nie powinna pełnić swojej funkcji.

 

Nie wahaj się zgłaszać naruszeń - nie chcemy mieć w naszej ekipie administratorów którzy nie traktują graczy z szacunkiem.

 

Zgodnie z zapisami statutu od każdej apelacji gracz ma prawo odwołać się W TYM DZIALE.  Żadne inne działy i drogi odwołań NIE OBOWIĄZUJĄ.



#4 0Verte

0Verte

    lewa ręka

  • Zarząd
  • 1063 postów
  • Nick SA-MP:Sven_Helvetica

Napisano 17 listopad 2019 - 22:28

Aktualizacja 2019-11-17:

 

art. 9. dodanie "oraz cele"


  • Selman lubi to




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych