Skocz do zawartości

[PORADNIK][TextureStudio] Instalacja dla zielonych


Simeone

Rekomendowane odpowiedzi

j1WonJ3.png

Hejka!

Piszę poradnik aby ułatwić nowym mapperom korzystanie z Texture Studio i pokazać, że mappowanie nie jest takie trudne! 

Wystarczy troszkę cierpliwości, chęci, wyobraźni.

 

 

1. Pobieramy serwer SA:MP

 

Możesz go ściągnąć bezpośrednio ze strony  SA:MP, w zależności od platformy.

Aby wam ułatwić podrzucę LINK do pobrania.

 

2. Rozpakowujemy plik

 

Dobrze, gdy mamy już wszystko otwarte - wypakowujemy pliki, gdzie chcemy aby "stał" nasz serwer.

 

3. Pobieramy Texture Studio

 

Kolejnym krokiem będzie pobranie naszego najważniejszego dodatku - texture studio. 

Możesz je pobrać bezpośrednio używając TEGO LINKA. Dzięki linku pobierasz od razu cały folder PLUGINS, a także wszelkie Includy potrzebne do działania Texture Studio. Masz także gotowo skonfigurowany plik serwer.

 

4. Instalacja Texture Studio, konfiguracja serwera

 

Wrzucamy pliki z linka do folderu z naszym serwerem. Wszystko jest gotowe! 

 

Możecie sobie edytować jedynie podstawową konfigurację serwera. 

Podrzucam wyjaśnienie:

rcon_password nopass - Zmieniamy hasło do RCONA
maxplayers 10 - Maksymalna liczba graczy
port 7777 - Port serwera (to wpisujemy IP:...)
hostname Texture Studio 1.9 - Nazwa naszego serwera
gamemode0 bare 1 - Gamemod naszego serwera
filterscripts tstudio fsdebug - FSy z naszego serwera [WAŻNE - NIE USUWAĆ tstudio]
plugins crashdetect sscanf streamer filemanager - pluginy naszego serwera
weburl www.sa-mp.com - Strona naszego serwera
logtimeformat [%H:%M:%S] - Format godziny

5. Uruchamianie TS'a 

 

W folderze z grą macie "bR91i4J.png", klikacie to i pozostawiacie włączone! 

 

Wchodzimy w sampa, wpisujemy ip (Ip jest nasz port ":7777")

 

GOTOWE!

 

 

 

 

W razie jakiś problemów proszę pisać w poście poniżej,

wszystko postaram  się wyjaśnić. 

Edytowane przez Simeone
  • Like 7
Odnośnik do komentarza
  • 5 tygodni później...

,,There is no map currently open'' - Co to może oznaczać?

Ze nie ma otwartej mapy, w tym momencie wpisujesz /loadmap - jeżeli jej nie masz to klikasz bodajże YES i tworzy Ci nową (Mapa to ta na której robisz obiekty, gdy zmienisz na inną obecne obiekty znikną a pojawią się te na drugiej mapie).

  • Like 1
Odnośnik do komentarza

Ze nie ma otwartej mapy, w tym momencie wpisujesz /loadmap - jeżeli jej nie masz to klikasz bodajże YES i tworzy Ci nową (Mapa to ta na której robisz obiekty, gdy zmienisz na inną obecne obiekty znikną a pojawią się te na drugiej mapie).

Wielkie dzięki.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...