Skocz do zawartości


Zdjęcie

DA NANG BOYS; Băng đảng Việt Nam


146 odpowiedzi w tym temacie

#1 TrapboyATL

TrapboyATL

    Zbanowany

  • Zbanowany
  • 41 postów
  • Nick SA-MP:John travolta

Napisano 04 grudzień 2018 - 22:08

*
Popularny

J4iBgJy.jpg

DA NANG BOYS; organizacja przestępcza o bliżej nieokreślonym charakterze, posiadająca twardą hierarchie wewnętrzną, choć mieszkańcy Freemont Street nazywają ją Băng đảng Việt Nam - gangiem wietnamskim, choć podobno żołnierze na ulicach to tylko wierzchołek góry lodowej, jaką jest mafijna struktura. Została założona w latach 70' zeszłego stulecia przez człowieka zwanego "SNAKEHEAD" w San Fierro, nazwa pochodzi od miasta w Wietnamie Da Nang, skąd pochodził założyciel grupy. Gang został okrzyknięty jednym z najbrutalniejszych w stanie San Andreas, poprzez metody zabijania swoich wrogów, jednym ze sposobów jest obdarcie ofiary ze skóry i ugotowanie jej żywcem. Początkowo Da Nang Boys zrzeszało ludzi pochodzenia głównie wietnamskiego, w jedność przeciw innym mniejszością rasowym lub grupami skinheadów stale napadającymi na niewinnych, bezbronnych i uciemiężonych azjatów. Z upływem czasu organizacja rozrosła się, przyjmując w swoje struktury różnej narodowości azjatów oraz zaczęła trudzić się; porwaniami, handlem ludźmi, narkotykami oraz bronią, podczas kształtowania się organizacji do jej kultury wprowadzono podłapane od czarnoskórych gangów stacki, czyli umowne gesty dłońmi symbolizujące początkowo niebezpieczeństwo ze strony policji lub wrogich gangów. Na przełomie lat 80' i 90' Da Nang Boys przeżywało tzw. "złote czasy", gdyż kontrolowali oni 70% czarnego rynku w San Fierro, azjatów w szarych i czarnych barwach lub z wytatuowanymi literami DNB w języku wietnamskim można było spotkać niemal wszędzie, każdy chciał być chłopakiem z Da Nang.

Spoiler

yJBUAjx.png?width=716&height=254

Po kilku latach set podupadł, było to powiązanie ze zniknięciem Wu Tang'a oraz śmiercią Johnny'ego Pong'a, ich wpływy zaczęły przejmować inne organizacje, które szybko wypchnęły Wietnamczyków z Freemont Street i pozbawiły możliwości zarobku pieniędzy. Chłopaki z Da Nang, którzy zostali przy życiu obrali sobie za cel Crystal Gardens - projekty mieszkalne znajdujące się w dzielnicy Idlewood, nieopodal tego miejsca przebiega również owiana złą sławą ulica Grove Street. Na blokowisku, w którym kryje się największy odsetek patologii oraz bezrobocia, mieszkają tak samo Azjaci, tak samo jak i Afro Amerykanie, Biali oraz Chicano - kolor skóry nie ma znaczenia, kiedy mierzysz do kogoś spluwą. Zwykli ludzie, którzy przechodzą przez tamtą dzielnicę czują niepokój, aż do samego końca, przecież mogą zostać pobici, to najłagodniejszy sposób radzenia sobie z problemem jakim są obcy.

Spoiler

 

 

OOC; Siemano, grałem już kiedyś Da Nang Boys i wyszło ekstra, teraz również startuję z tym projektem w nieco innej odsłonie, gramy od początku, nie mamy żadnych kontaktów i tak dalej, zdobędziemy je wszystkie drogą IC, co nie znaczy, że moja postać jest świeżą głową w tym wszystkim, bo tak nie jest. W każdym razie będziemy grać dużo między sobą, gdyż na serwerze są może ze 3 organizacje na krzyż etcetera etcetera. Jak chcesz z nami pograć to śmiało pisz PW na forum lub w grze.

Ekipa to:

trapboy from atlanta,

mcstaw,

vanś,

syrop,

kacperxd,

starydziadzio,

reset,

danqel751

 

credits;

makstaff

beezon


Użytkownik TrapboyATL edytował ten post 10 grudzień 2018 - 20:47


#2 bluefacebabyyoaight

bluefacebabyyoaight

    NLE kutthroat ghost

  • Komisja Organizacyjna
  • 932 postów
  • Nick SA-MP:Rashad_Northwood

Napisano 04 grudzień 2018 - 22:15

wrzucam do wglądu



#3 mcstaw

mcstaw

    zasłużcie na jazde po ksywkach

  • Gracz
  • 674 postów
  • Nick SA-MP:siara_siarzewsky

Napisano 04 grudzień 2018 - 22:16

zjemy to miasto w pięciu smakach 


  • kroketos lubi to

#4 vouitton

vouitton

    Policja Obywatelska

  • Gracz
  • 782 postów
  • Nick SA-MP:clereance_roxterhaze

Napisano 04 grudzień 2018 - 23:04

No pozwolenie, tylko że tamto zostało odrzucone
No ale cóż, powodzonka!

#5 fen1z

fen1z

    .

  • Gracz
  • 58 postów
  • Nick SA-MP:Camilo Montez

Napisano 04 grudzień 2018 - 23:20

Może wkońcu coś dobrego a nie dm



#6 Konto Premium

Konto Premium

    Zbanowany

  • Zbanowany
  • 913 postów
  • Nick SA-MP:Frank Gotti

Napisano 05 grudzień 2018 - 00:47

Vanś ponownie wbija żeby [cenzura] ten system!

Tak wgl to powodzonka <3


Użytkownik Corleone edytował ten post 05 grudzień 2018 - 00:47

  • bluefacebabyyoaight i NLE stepel lubią to

#7 kozanosky

kozanosky

    Zbanowany

  • Zbanowany
  • 879 postów
  • Nick SA-MP:malcolm schenk

Napisano 05 grudzień 2018 - 01:23

zajebie wam na czerep jak jeszcze raz sie nie odezwiecie w sprawie gierki 

zrobie dla was wyjatek i pobiore gta ponownie xD


  • bluefacebabyyoaight lubi to

#8 mcstaw

mcstaw

    zasłużcie na jazde po ksywkach

  • Gracz
  • 674 postów
  • Nick SA-MP:siara_siarzewsky

Napisano 05 grudzień 2018 - 10:20

zajebie wam na czerep jak jeszcze raz sie nie odezwiecie w sprawie gierki 

zrobie dla was wyjatek i pobiore gta ponownie xD

dawaj rób postać i odezwij się do mnie na discord



#9 kroketos

kroketos

    Zablokowany

  • Zablokowany
  • 3 postów
  • Nick SA-MP:Gucci_Mane

Napisano 05 grudzień 2018 - 11:00

;) 



#10 NLE stepel

NLE stepel

  • Gracz
  • 461 postów
  • Nick SA-MP:Zack, Matheus, Bobby

Napisano 05 grudzień 2018 - 14:23

No pozwolenie, tylko że tamto zostało odrzucone
No ale cóż, powodzonka!

Odrzucone, bo lider może wstawić aplikacje po odrzuceniu, dopiero po 2 tygodniach a nie kilku dniach.

Szykuje się coś dobrego  :P



#11 Deni

Deni

    Mam cy latka cy i pul siegam gluwka ponad stul

  • Gracz
  • 829 postów
  • Nick SA-MP:Samuel Thompson

Napisano 05 grudzień 2018 - 14:28

Podchodzi to pod plagiat, ale nie czepiam sie, bo ktos bedzie gral i bedzie co robic z Gang Unit ;) Powodzonka i dluuuuuuuuuugiej jak ch*** lysego z brazzers gry

#12 TrapboyATL

TrapboyATL

    Zbanowany

  • Zbanowany
  • 41 postów
  • Nick SA-MP:John travolta

Napisano 05 grudzień 2018 - 14:40

Podchodzi to pod plagiat, ale nie czepiam sie, bo ktos bedzie gral i bedzie co robic z Gang Unit ;) Powodzonka i dluuuuuuuuuugiej jak ch*** lysego z brazzers gry

sam jak plagiat jesteś
grafike robił bizon + mój edit, apke pisał mcstaw
https://mrucznik-rp....ys/#entry591454
Polecam sprawdzać ten link

Użytkownik TrapboyATL edytował ten post 05 grudzień 2018 - 14:43


#13 Deni

Deni

    Mam cy latka cy i pul siegam gluwka ponad stul

  • Gracz
  • 829 postów
  • Nick SA-MP:Samuel Thompson

Napisano 05 grudzień 2018 - 15:13

sam jak plagiat jesteś
grafike robił bizon + mój edit, apke pisał mcstaw
https://mrucznik-rp....ys/#entry591454
Polecam sprawdzać ten link

A tekst kto pisał? Mcstaw tylko? Czyli Ty wstawiając to robisz plagiat, ale mam na to wyjebane, życze powodzenia i nie chce spin, razem z GU liczymy na MIŁĄ interakcje, nie jak z niektórymi (nie będę wymieniał, bo nie pamiętam nazwy), że tylko płacz OOC etc. Jeszcze raz powodzonka i długiej gry ;)

 

Dobra, dopisane, że Mcstaw pozwolił wrzucić i finito :)


Użytkownik Deni edytował ten post 05 grudzień 2018 - 15:14


#14 mathewow_mrucznik

mathewow_mrucznik

    Zbanowany

  • Zbanowany
  • 224 postów
  • Nick SA-MP:Nathan Whitford

Napisano 05 grudzień 2018 - 15:17

A tekst kto pisał? Mcstaw tylko? Czyli Ty wstawiając to robisz plagiat, ale mam na to wyjebane, życze powodzenia i nie chce spin, razem z GU liczymy na MIŁĄ interakcje, nie jak z niektórymi (nie będę wymieniał, bo nie pamiętam nazwy), że tylko płacz OOC etc. Jeszcze raz powodzonka i długiej gry ;)

 

Dobra, dopisane, że Mcstaw pozwolił wrzucić i finito :)

o co ty sie przypierdalasz bo z twoich wiadomosci nie wiele mozna zrozumiec

 

ps. zajebiste czkema na wiecej


Użytkownik Gość_ven0m_ edytował ten post 05 grudzień 2018 - 15:18


#15 vouitton

vouitton

    Policja Obywatelska

  • Gracz
  • 782 postów
  • Nick SA-MP:clereance_roxterhaze

Napisano 05 grudzień 2018 - 17:33

Ale zaraz, identyczna aplikacja była w 2017r. Nie uważacie że to dziwne?

#16 Bonger

Bonger

    bandzior

  • Gracz
  • 1059 postów
  • Nick SA-MP:Bob ,,Bobo" Gattusioni

Napisano 05 grudzień 2018 - 17:40

Nawet jeśli to mają pozwolenie mcstawa

#17 bluefacebabyyoaight

bluefacebabyyoaight

    NLE kutthroat ghost

  • Komisja Organizacyjna
  • 932 postów
  • Nick SA-MP:Rashad_Northwood

Napisano 05 grudzień 2018 - 18:22

czy wy jesteście slepi? 

posiadam pozwolenie od makstaff na wrzucenie tego ofc

 

credits;makstaff

da nang boyz robil makstaff w 2k17, ktory gra w tej organizacji i dał trapboyatl pozwolenie a wiecie co jest najbardziej dziwne? to, ze piszecie jakies smieci nie wiedząc jak wygląda sytuacja. 

mysle, ze rozjaslnilem sytuacje


  • NLE stepel lubi to

#18 Sofi

Sofi

    Zablokowany

  • Zablokowany
  • 457 postów
  • Nick SA-MP:Sophia_RadomskiStyl

Napisano 05 grudzień 2018 - 18:31

HARABARA UKRADZIONE

 

Widzimy sie w sądzie i na policji

 

Chyba nie bierzecie moich wypowiedzi na powarznie przez muj awatar, prosze sie uspokoic

 

a mozna pograc

 

prosze

 

no mozna ?

 

nie kazcie mi czekac prosze
 

no prosze was no ja mam 6.3 amg i chcecice sie scigac?
 


Użytkownik radomskiStyLfrUSA edytował ten post 05 grudzień 2018 - 18:55

  • bluefacebabyyoaight lubi to

#19 mathewow_mrucznik

mathewow_mrucznik

    Zbanowany

  • Zbanowany
  • 224 postów
  • Nick SA-MP:Nathan Whitford

Napisano 05 grudzień 2018 - 19:15

HARABARA UKRADZIONE

 

Widzimy sie w sądzie i na policji

 

Chyba nie bierzecie moich wypowiedzi na powarznie przez muj awatar, prosze sie uspokoic

 

a mozna pograc

 

prosze

 

no mozna ?

 

nie kazcie mi czekac prosze
 

no prosze was no ja mam 6.3 amg i chcecice sie scigac?
 

;)



#20 mcstaw

mcstaw

    zasłużcie na jazde po ksywkach

  • Gracz
  • 674 postów
  • Nick SA-MP:siara_siarzewsky

Napisano 05 grudzień 2018 - 19:28

dokładnie, ja tu gram i jestem jednym z liderów organizacji, po prostu ktoś inny wrzucił aplikacje gdyż go o to poprosiłem. 

to nie jest plagiat, bo reaktywacja organizacji to moja inicjatywa, poza tym trapboyatl to mój człowiek.


  • bluefacebabyyoaight, TrapboyATL i sawisie lubią to




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych