Skocz do zawartości

[K]Aktualizacja 2.6


Abrav sprawiedliwy

Rekomendowane odpowiedzi

cierpliwości 

 

Dla mnie śmieszne jest gadanie "Jakby jeszcze potrafili", etc.. Ludzie! Wy wszyscy myślicie, że to nasza wina? Jesteśmy młodzi i ambitni, chcemy odmienić ten serwer, ale nie wszystko jest możliwe. Dlaczego zapytacie? Nic nie jest tak cukierkowe, przede wszystkim sam stawiam sobie naukę, jestem w technikum i nie zawsze mogę siedzieć i skrypcić.. Inni tak samo, w dodatku co zrobimy i tak musi być zatwierdzone przez Mrucznika - sami wiemy jak z nim jest :P Nie zawsze ma czas, trzeba to uszanować, a nie rzucać tekstami jacy to my nie jesteśmy najgorsi. 

 

Co do aktualizacji 2.6 - przewodzi nią nie kto inny jak sam Mrucznik, tylko i wyłącznie od niego zależy czy zostanie ona wgrana dziś, jutro czy za 200 lat. Mogę wam zdradzić, że postępy są i to spore, ale dalej nam dużo brakuje - sam (i tu przepraszam, że się powtórzę) Mrucznik na studiach ma teraz dość ostrą sytuacje i musi się teraz na tym skupić. Przewidujemy termin aktualizacji niestety, już na styczeń. Ale będzie! Wystarczy tylko troszkę cierpliwości i przede wszystkim wsparcia, bo nie robimy tego dla siebie - a dla was. 

  • Like 7
Odnośnik do komentarza

Tego serwera przecież nie da się już odmienic :D

Więc śmiało możesz sobie odpuscic te ambicje.

 

Nie ma rzeczy niemożliwych, po wejściu w kod - za pierwszym razem przeraziłem się, ale byłem także pod wrażeniem - jak wiele można tutaj zrobić. 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza