Skocz do zawartości

[A][A] [A] Dyskusja o zabieraniu pukawek za DM2


AbażurowyEryk

Pistolety naszym dobrem  

87 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Czy jesteś za tym, zeby takie cos funkcjonowało na serwerze?

    • Tak
      30
    • Nie
      52
    • Nie wiem
      5


Rekomendowane odpowiedzi

Hi, co sadzicie o nowej fukcji skryptu w nadchodzącej aktualizacji? Chodzi o: 

  • [NEW] Gdy dostajemy karę z powodem DM2 - automatycznie zabiera nam broń

Według mnie to karanie gracza IC za coś co według teorii zrobił OOC, bo jeśli karzemy kogoś karą admina to nie ma tu przecież mowy o tym, ze gracz robił coś IC. Nie widziałem nigdzie dyskusji na ten temat więc KU zaszło nad od tyłu i dumnie z tym chodzi. Już widzę tu spore pole do tego, żeby administratorzy kolesie przez pomyłkę nadawali AJ graczom z bogatym arsenałem. Co w przypadku gdy gracz niesłusznie starci przez to bronie? Kto odda mu wtedy np 200 jednostek amunicji do miotacza ognia? Według mnie to wszystko jest nieprzemyślane a KU [poszło jedynie pod publiczkę i z wazeliną dla administracji.

 

Zapraszam do dyskusji i ankiety, ocalmy nasze pistolety.

  • Like 6
Odnośnik do komentarza

a jak ktoś zrobi DM1 proponuje uciąć mu ręce IC i trzeba by było je z powrotem przyszyć za kilka dni u medyków

litości, nie potraficie zrobić blokady broni OOC? aż takie trudne? freeze podczas zadawania hp  if gracz posiada aktywną blokadę broni? nie wchodźcie z butami do gry IC

Edytowane przez Pan Hoover
Odnośnik do komentarza

czy nie bedziemy mogli zaraz uzywac wulgaryzmów równiez na czatach /l /k itp?

Gdyby Shank otrzymał możliwość edycji LKiZ, z pewnością tak by się stało.

Edytowane przez Waleń
Odnośnik do komentarza

To rzeczywiście temat warty szerszego przedyskutowania. Jak słusznie zauważył  xM3T1N pomysł istniał już od 4 sierpnia, dlatego uznaliśmy że ma aprobatę graczy. Warto jednak brać udział w ankiecie, bo jeżeli się okaże, że źle to przyjmujecie to będziemy zastanawiać sie nad zmianą tej formuły.

 

Myślę jednak, że pomysł sam w sobie jest dobry. Gracze raczej nie powinni mieć całych arsenałów przy sobie, bo dość łatwo je stracić (np. trafiając do paki za WL). Gracz który robi DM powinien tracić narzędzia które mu to umożliwiły.

Kara AJ nie była dość dotkliwa, jej zwiększenie nic by nie zmieniło ale może zabranie broni przyniesie jakieś zmiany. Liczę również, ze administracja zacznie dużo bardziej rozważnie karać graczy i nie będzie już sytuacji gdy każdy kto otwiera ogień w niebezpiecznej dzielnicy czy uczestniczy w strzelaninie trafi do AJ.

 

Dla mnie sytuacją idealną byłoby gdyby dzięki nowym rozwiązaniom na serwerze AJ za DM2 prawie wcale by się nie pojawiały, bo każda akcja z bronią miałaby uzasadnioną motywację IC.

  • Like 3
Odnośnik do komentarza

To rzeczywiście temat warty szerszego przedyskutowania. Jak słusznie zauważył  xM3T1N pomysł istniał już od 4 sierpnia, dlatego uznaliśmy że ma aprobatę graczy. Warto jednak brać udział w ankiecie, bo jeżeli się okaże, że źle to przyjmujecie to będziemy zastanawiać sie nad zmianą tej formuły.

 

Myślę jednak, że pomysł sam w sobie jest dobry. Gracze raczej nie powinni mieć całych arsenałów przy sobie, bo dość łatwo je stracić (np. trafiając do paki za WL). Gracz który robi DM powinien tracić narzędzia które mu to umożliwiły.

Kara AJ nie była dość dotkliwa, jej zwiększenie nic by nie zmieniło ale może zabranie broni przyniesie jakieś zmiany. Liczę również, ze administracja zacznie dużo bardziej rozważnie karać graczy i nie będzie już sytuacji gdy każdy kto otwiera ogień w niebezpiecznej dzielnicy czy uczestniczy w strzelaninie trafi do AJ.

 

Dla mnie sytuacją idealną byłoby gdyby dzięki nowym rozwiązaniom na serwerze AJ za DM2 prawie wcale by się nie pojawiały, bo każda akcja z bronią miałaby uzasadnioną motywację IC.

Pomysł stoi od 4 sierpnia, ale nie został poddany dyskusji wcześniej. Aprobatą nie można tego nazwać, bo w wypowiedziach na Githubie NIKT się nie wypowiedział w stosunku do zabierania broni, ale samej interpretacji podczas czego ma być zabierana i to miałem na uwadze.

Nikt nie oceniał tego, bo nie pamiętam, żeby ktoś poinformował graczy ogólnie o pracach trwających na Githubie. Nawet jeżeli zostaliby poinformowani, to taka dyskusja powinna zostać przeprowadzona na forum, gdzie więcej graczy ma dostęp i częściej wchodzi.

 

Arsenału nikt nie każe kupować, robią to dobrowolnie gracze wydając pieniądze nielegalnym lub legalnym sprzedawcom albo sami sobie robią bronie za MATS. 

Uważam, że zwiększenie kary da więcej rezultatu, niż zabranie dodatkowo broni. Nie dość, że zwiększona kara będzie dłużej działała przez co gracz w danym okresie czasu wyrządzi mniej szkód. Dostęp do broni to nie problem, obecnie 9mm może zrobić dużo szkód przebijając ludziom opony. Jego koszt to jakieś 5-10k, a deagle to może 30-40 z którym można na 2 hity zabić już przeciwnika. 

Co do tego liczenia to chyba do 10, a nie na @. Nie trudno aktualnie o przypadkową karę, czy źle nadaną co potwierdzają skargi na @ jak i również ODWOŁANIA. 

W takim przypadku ciężko będzie udowodnić adminowi w większości przypadków źle nadaną karę no chyba, że będzie trzeba nagrywać całą swoją grę. Jestem ciekawy czy @ wypłacałaby odszkodowania z własnej kieszeni czy wcale. 

 

Ja osobiście bym wprowadził coś takiego jak napisał Hoover zamiast obecnych AJ za DM. Taka blokada uniemożliwiałaby wyrządzanie dalszych szkód i nie byłoby potrzeby ograniczać gracza poprzez siedzenie X czasu w obiekcie 2m x 2m i afczenia z którego nic nie robią sobie gracze.

Jeszcze warto byłoby dodać, że czas blokady leciałby tylko wtedy kiedy postać byłaby w grze i chyba tyle.

Odnośnik do komentarza

Zrobiłem to w sposób następujący: 

 

Admin daje was do AJ z powodem DM2 --> Odczekuje 3 minuty ---> Zabiera wam broń

lub

Admin daje was do AJ z powodem DM2 --> "O kurwa, pomyłka!" ---> Pisze /unaj, a wam nie zabiera broni :) 

  • Like 2
Odnośnik do komentarza

pomysl byl tylko na githubie a wiekszosc graczy nawet nie wie o jego istnieniu

co jesli admin bedzie myslal ze to dm2, a to strzelanina z sevile i rozda aj upierajac sie ze to byl dm?

no i

 

Co w przypadku gdy ktoś da /q podczas trwania tych 3 minut, czy skrypt jakoś "zapamiętuje" to, że owemu graczowi mijał czas?

Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...