Skocz do zawartości

[A][A] mats, a półświatek przestępczy


kartofelek123

mats  

27 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Jak chcielibyście pozyskiwać mats?

    • eventy podczas, których byłyby rozdawane
      8
    • kartel
      13
    • [skrypt] zrzuty na pustyni mats za kase
      9
    • inne
      1


Rekomendowane odpowiedzi

podoba wam się obecny porządek rzeczy? trochę mnie bawi to, że w organizacjach przestępczych niższe rangi latają na motorkach po matsy, trzymajmy jakiś poziom.. z niewielką waszą pomocą udałoby nam się to zmienić i urealnić trochę. piszcie co sądzicie, swoje propozycje, podyskutujmy na ten temat, może dojdziemy do złotego środka razem.

 

 

co lepsze propozycje będę dodawał w ankiecie i żebym je widział to zacytujcie fragment postu czy coś.

 

 

 

ofc wstrzymajcie sie z glosami do tego czasu az nie bedzie wiecej propozycji

Edytowane przez bartek luccese
Odnośnik do komentarza

imo to powinno zostać zdecydowanie poprawione, najlepiej sprawić żeby matsy były czymś co trzeba zdobyć poprzez jakąś akcje IC i nadawane przez KO, bo jak na razie to to jest jeden wielki grind którego jedynym plusem jest to że nowi ludzie mogą sobie dosyć łatwo zarobić.

 

Also śmieszne jest to że największym profitem w handlu bronią jest sprzedawanie broni odwalaczom XD

Odnośnik do komentarza

Naszym założeniem jest, że przestępcze odgrywają oczywiście wszystko IC, załatwiają transport itd.. Od tej pory wszystko drogą IC, podstawione postacie i transporty, płacą hajsik i mają mats.

Odnośnik do komentarza

Ja to bym zarzucil po prostu ogranicznik od rangi i tyle

 

od razu mowie ze propozycje ktore nachodza na strone KU czyli czegos oskryptowanie i tak dalej wypadaja z rowerka, a dlaczego to chyba wiecie xD

Odnośnik do komentarza

Całe projekty, które zawierają zmiany w skrypcie również podawajcie.

 

Niby czemu? To KO zajmuje się takimi sprawami jak przekuwanie woli graczy w konkretne projekty, natomiast KU zajmuje się skryptem. Po coś te komisje istnieją.

Odnośnik do komentarza

Moim zdaniem propozycja jak najbardziej ok(jestem za) najlepiej zrobić ograniczenie dzienne wtedy bronie zyskają na wartości i innym 'dzbanom' odechce się dmić najlepiej gdyby były to matsy w granicach M4 jednej dziennie i wtedy byłoby gut, gut albo zmieńcie ceny licencji na broń myślę że z 5kk-10kk powinno być gites. (Zmiana ceny licencji na broń ostateczna opcja gdyby nie chciało się Administracji skryptować prostszy sposób ograniczyłoby to DM wtedy do minimum a strzelanie do LSPD byłoby już tylko 'rzadkością' i z powodem nie z piz.y).

Edytowane przez spec2k
Odnośnik do komentarza

Całe projekty, które zawierają zmiany w skrypcie również podawajcie. 

 

menu w którym co powiedzmy 24h zmienia się wybór rzeczy możliwych do kupienia- bronie, amunicja, narkotyki. Członkowie organizacji przestępczej mogą wybrać co chcą, następnie dostają informacje o zrzucie na pustyni, ewentualnie gdzieś na ulicach SF. Jakiś czas po zamówieniu LSPD otrzymuje informacje w jakim orientacyjnie regionie ma się odbyć zrzut/odebranie paczki. Z jednej strony pozwala to na jakąkolwiek ingerencje LSPD, z drugiej nie wiem czy takie rozwiązanie ma sens na serwerze gdzie jest dużo PDków, ale na mniejszym serwerze ten system działał dosyć dobrze.

Odnośnik do komentarza

Niby czemu? To KO zajmuje się takimi sprawami jak przekuwanie woli graczy w konkretne projekty, natomiast KU zajmuje się skryptem. Po coś te komisje istnieją.

 

KU jest od wykonywania skryptów, więc radzę poczytać na temat komisji ich działania. Wysuwam propozycję co do zmian w organizacjach i czekają następnie do zatwierdzenia przez zarząd serwera.

Odnośnik do komentarza

Tak jak wypowiedziałem się w pewnej propozycji tak skopiuje swą wypowiedź.

 

 

 

https://mrucznik-rp.pl/topic/80430-propozycja-swat-bronie-lspd-fbi/

Wowowo, ale ostro pojechałeś widzę że ktoś niedawno wpakował Ciebie za nieudaną ucieczkę. Tak więc tak.

1.M4 również znajduje się na wyposażeniu Policji, może nie Polskiej (ale tutaj gramy USA Hello) ale się znajduje. Zazwyczaj znajduje się ona w bagażniku, tudzież (zależy od rodzaju pojazdu) /tylnich siedzeniach/. Dodatkowo jeżeli chcesz tak bardzo podchodzić RP do LSPD i rodzaju broni jakie posiada to nie podchodź jednostkowo a ogólnikowo - W normalnym życiu zwykli cywile nie latają z M4/C4/Miotaczem ognia po ulicach i zabijają. Tutaj są takie realia, co by Policjant zrobił z 9mm przeciwko takiemu mechanikowi z M4/AK47 czy nawet DE?

2. Broń przy /swat - owszem bierze się przysłowiowo 'z dupy'. Ale bez przesady, gdyż OOC Policjanci nie latają do GunShopow i jej tam nie kupują za własne pieniądze, tylko dostają właśnie na swoje wyposażenie od Państwa. Można by było zamienić trochę system pozyskiwania broni dla porządkowych. Mianowicie zrobić taki system.

-Zbrojownia w LSPD/FBI/USSS posiada własne zaplecze (czyt. Matsy)

-Osoba z X rangą ma dostęp do cmd /zbrojownia pod którą ma opcję do wydania broni dla danego gracza. (Razem z rodzajami)

-Co jeżeli matsy się skończą? Proste dana organizacja (może być przy pomocy innych organizacji) organizuje konwój do miejsca X (możliwość wylosowania kilku miejsc jako "zabezpieczenie" - zaraz powiem dlaczego (np. Area 69 - a dokładniej gdzieś obok, bo tam powstanie cos, Opuszczone lotnisko, Baza wojskowa/statek wojskowy w SF, Lotnisko w LV/SF) i tam w danym miejscu osoba wpisuje standardowa cmd /mats get która dodaje matsy, ale nie skryptowi, zachowuje w "pamięci". Ilość matsow nie może być też mała. Transport wraca, po drodze mogą wystąpić komplikacje czyt. Napaść jakiejś organizacji przestępczej. Gdy owa organizacja wygra walkę, podchodzi do enforcera czy innego pojazdu w którym siedziała osoba która brała matsy i wpisuje również mats get (dopiero gdy osoby "isacop"- będące z porządkowej w pobliżu XXX promienia leżą na BW) i na konto danej osoby trafia jakas ilość matsow a wtedy sejf frakcji która robiła transport zostaje obciążony $$$. Po udanym transporcie na parkingu danej organizacji wpisuje się /mats dostarcz i zbrojownia frakcji zostaje zasilona matsami.

Aby zapobiec nadmiernemu używania tego /mats get w danym miejscu będzie miała timer na 24h.

Odnośnik do komentarza

KU jest od wykonywania skryptów, więc radzę poczytać na temat komisji ich działania. Wysuwam propozycję co do zmian w organizacjach i czekają następnie do zatwierdzenia przez zarząd serwera.

 

Gracze serwisu powinni mieć najwięcej do gadania w sprawie rozgrywki, bo ten serwer jest dla nich i ostatecznie to gracze jako społeczność są jego fundamentem. Sprawa poruszona w tym temacie to gra organizacji przestępczych, organizacjami zajmuje się KO, o czym sam pan napisał - wysuwacie jako komisja propozycje, a zarząd tylko je zatwierdza. Przeciętny gracz nie musi się znać na realiach panujących w organizacjach, od tego jest Komisja Organizacyjna. Jeżeli gracze mają jakiś pomysł na serwer i cieszy się on dużą popularnością, powinniście się z nim zapoznać, a potem to na was ciąży obowiązek przystosowania go do realiów panujących na serwerze (nie od strony skryptu, a od strony rozgrywki, realizmu i rysu fabularnego mrucznikowego świata) i zajęcia się szczegółami, o których gracze nie pomyśleli. To wy powinniście zamienić pomysł w projekt.

 

A już kompletnie śmiesznym wydaje mi się założenie jakoby gracze musieli wymyślać zmiany w SKRYPCIE. Wykonanie skryptu nie oznacza jedynie klepania formułek, o czym doskonale zdaje sobie sprawę każdy kto kiedyś w życiu programował, a z pewnością każdy, kto programował w zespole. Pierwszy i często najtrudniejszy etap (w mapie mrucznika chyba jeszcze trudniejsza jest implementacja) to wpadnięcie na plan, który pozwoli rozwiązać dany problem albo przedstawić jakieś rozwiązanie w praktyce. I to na KU spoczywa obowiązek wymyślenia jak zamienić abstrakcyjne założenia projektu w kod, oni są ekspertami. Niby z jakiej paki zwyczajny gracz ma się znać na programowaniu w PAWN. To tak jakby ktoś przyszedł do mechanika samochodowego z zepsutym autem, a ten by mu powiedział, że owszem - naprawi, ale najpierw klient ma mu powiedzieć jak ma to zrobić xD

Edytowane przez Banan
Odnośnik do komentarza

Eventy spoko ale to tak bardziej kilku razowo - ale raczej ja bym do tego finalnie nie zmierzał

 

Kartel - zajebista sprawa, lecz albo ko musiałby byc za nią odpowiedzialne albo ktoś zaufany z polecenia KO - bo jezeli cos przypadkowego to może byc średnio

 

Transport pustynia - fajna sprawa również to do obgadania..

 

Podsumowując bardziej bym celował w kartel lecz tez cos ciągnie do tych zrzutów - ale wybieram kartel jako ja w mordę jeża

  • Like 1
Odnośnik do komentarza

Eventy spoko ale to tak bardziej kilku razowo - ale raczej ja bym do tego finalnie nie zmierzał

 

Kartel - zajebista sprawa, lecz albo ko musiałby byc za nią odpowiedzialne albo ktoś zaufany z polecenia KO - bo jezeli cos przypadkowego to może byc średnio

 

Transport pustynia - fajna sprawa również to do obgadania..

 

Podsumowując bardziej bym celował w kartel lecz tez cos ciągnie do tych zrzutów - ale wybieram kartel jako ja w mordę jeża

Odnośnik do komentarza

Proponuję stworzenie symulacji uniwersalnego łańcucha dostaw. Projekt pilotażowy trwałby dwa miesiące, a jego kształt rysuje się mniej więcej tak:

 

Co tydzień o stałej porze (co najmniej raz) firma logistyczna w dokach wydaje za małą opłatą towar, którego posiadanie daje nam możliwość funkcjonowania (w praktyce ooc jest to licencja na dwa tygodnie gry). Podczas transakcji robimy ss, które są dowodami nabycia towaru (licencji).

 

W półświatku można później zdublować system w ramach struktur mafijnych. Jednak podczas pilotażu proponuję dać jeden uniwersalny projekt dla biznesu i półświatka. Dlaczego?

 

Powstanie nowego systemu wiąże się z jego analizą transakcyjną. Trzeba ustalić koszty i wpływy, tak by nie zderegulować rozgrywki na serwerze (lub wreszcie ją uregulować...). Eksperyment nadzorowany i wspierany przez KO pozwoli nam na to.

 

To system, który pozwoli odgórnie sterować rozgrywką. Można systematycznie budować jego szczeble aż do takiej postaci:

 

- Firma transportowa (kurier) - odbieranie towaru w dokach i dostarczanie go do organizacji i projektów

- Firma logistyczna w dokach (doker) - wydawanie towaru w dokach. Na początek tylko jeden nadzorowany przez Komisję Organizacyjną.

- Import towarów do stanu San Andreas (importer) - to szczebel ostatecznie należący do KO. Podział towaru pomiędzy dokerów.

 

Zgłaszam się na ochotnika przy odgrywaniu dokera. Najlepiej uzbierać trzy osoby do prowadzenia tego pilotażu. Jeśli komuś z KO podoba się ten pomysł, możecie pisać PW.

 

PS. Nie odniosłem się tu do matsów, ale to chyba oczywista sprawa, że system będzie służył do ich dystrybucji.

PS2. Mafia może opanować cywilne projekty kurierów i dokerów poprzez wymuszenia.

Edytowane przez kotek igoś
  • Like 1
Odnośnik do komentarza

Kotek igoś

 

Powiem tak pomysł jakiś jest nawet ciekawy, ALE nie tutaj za dużo z tym zachodu jak na takie realnie za dużo osób wplątanych w jedna rzecz bo musiałoby buc trochę tych ludzi, którzy poświęca swój czas. Dalej byłbym skłonny celować w kartel nadzorowany przez KO kilka osób 3-5 wysyarczajaco, którzy za to odpowiadają, jest oczywiście limit powiedzmy tygodniowe bądź miesięczne to do ustalenia, jutro cos więcej napisze teraz brak czasu esa

Odnośnik do komentarza

Kotek igoś

 

Powiem tak pomysł jakiś jest nawet ciekawy, ALE nie tutaj za dużo z tym zachodu jak na takie realnie za dużo osób wplątanych w jedna rzecz bo musiałoby buc trochę tych ludzi, którzy poświęca swój czas. Dalej byłbym skłonny celować w kartel nadzorowany przez KO kilka osób 3-5 wysyarczajaco, którzy za to odpowiadają, jest oczywiście limit powiedzmy tygodniowe bądź miesięczne to do ustalenia, jutro cos więcej napisze teraz brak czasu esa

 

Jedna firma - jedna osoba i system zadziała. Proponuję trzy, żeby była asekuracja w razie nieobecności i rozmaitość rozgrywki.

 

Najważniejszym elementem tutaj jest praca w dokach. Organizacje same mogą sobie przyjeżdżać po towar przecież. Czyli w pilotażu naprawdę wystarczy dwie osoby (w tym jedna z KO).

Edytowane przez kotek igoś
Odnośnik do komentarza
  • 2 tygodnie później...
  • 1 rok później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...