Skocz do zawartości

[A][pomoc] drugi monitor


Songo

Rekomendowane odpowiedzi

Siema!
Ogółem to za bardzo nie znam się na tym i we wszystkim się już pogubiłem.
Mam sobie stary monitor LG, który ma tylko wejście D-Sub/VGA (kabel posiadam).
No i mam także mój obecny monitor, czyli Samsung S24D330, który ma D-Sub/VGA (bo VGA i D-Sub to chyba to samo) oraz HDMI. Wejście HDMI jest podłączone do komputera. Problem w tym, że mój komputer ma tylko HDMI, DVI i DP (swoją drogą mam wejście to okrągłe, które kiedyś miały myszki i klawiatury, a nie mam D-Sub XD). Pogubiłem się w tym wszystkim, a więc, krótkie pytanie - wystarczy, że kupię przejściówkę D-Sub/VGA na DVI/DP, podłącze i będzie cacy? Jeśli tak, to jeszcze dziś zajadę do miasta po jakąś przejściówkę.

Edytowane przez Songo
Odnośnik do komentarza

najprosciej bedzie kupic konwerter  z displayport na VGA a drugi monitor (ten samsung) podlaczyc przez hdmi, nie baw sie w adaptery bo to strata czasu i kasy. u mnie smiga taki konwerter i problemow niema 

Odnośnik do komentarza

najprosciej bedzie kupic konwerter  z displayport na VGA a drugi monitor (ten samsung) podlaczyc przez hdmi, nie baw sie w adaptery bo to strata czasu i kasy. u mnie smiga taki konwerter i problemow niema 

A jaka jest różnica między konwerterem a adapterem? I gdzie to kupię, w którym sklepie? (Mediaexpert, itp)

Odnośnik do komentarza

no wiesz potrzebujesz przemienic sygnal cyfrowy na analogowy, w takim wypadku adapter nie bedzie dzialał a konwerter tak, ja kupilem w komputroniku za 30pln oblecialem polowe miasta w poszukiwaniu konwertera i znalazlem dopiero w komputroniku, w vobis mediaexpert niebylo takich tylko same adaptery 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza