Skocz do zawartości


Zdjęcie

[O] Gang De Nueva


29 odpowiedzi w tym temacie

#1 low ellington flow

low ellington flow

    Zablokowany

  • Zablokowany
  • 103 postów
  • Nick SA-MP:James E

Napisano 29 wrzesień 2019 - 18:10

vz72fQn.png

 

Spoiler



#2 ESHU

ESHU

  • Administrator Teamspeak
  • 448 postów
  • Nick SA-MP:John Diaz

Napisano 30 wrzesień 2019 - 07:38

Wrzucam do wglądu i czekamy na pierwsze ssy, powodzenia ;)


Użytkownik ESHU edytował ten post 30 wrzesień 2019 - 08:04


#3 rafalekslodki

rafalekslodki

  • Sponsor
  • 565 postów
  • Nick SA-MP:S. Ortega/L. Bonitto

Napisano 30 wrzesień 2019 - 18:48

krzak 



#4 _patryq

_patryq

    Femme fatale

  • Moderator Globalny
  • 487 postów
  • Nick SA-MP:Laurie H. | Madison S.

Napisano 30 wrzesień 2019 - 18:49

Ładnie zrobione, życzę powodzenia.

#5 Kielon

Kielon

    Legenda

  • Gracz
  • 1055 postów
  • Nick SA-MP:Vielegard_Costanzi

Napisano 01 październik 2019 - 21:16

Low Flow umiesz grać, nie zawiedź mnie  :ph34r:



#6 low ellington flow

low ellington flow

    Zablokowany

  • Zablokowany
  • 103 postów
  • Nick SA-MP:James E

Napisano 03 październik 2019 - 21:22

123.png

1234.png

12345.png


  • rfvcaperd, Skinhead i prince vans lubią to

#7 roe

roe

    Legenda

  • Gracz
  • 1083 postów
  • Nick SA-MP:Dan_Blaise

Napisano 03 październik 2019 - 21:48

gang i witam was panowie xD

nie no ale kozak powodzenia mam nadzieje ze bedziemy sie napierdalac palami po ryju



#8 Kielon

Kielon

    Legenda

  • Gracz
  • 1055 postów
  • Nick SA-MP:Vielegard_Costanzi

Napisano 07 październik 2019 - 14:52

Macie 48 godzin na wstawienie fotosów z rozgrywki, w przeciwnym razie aplikacja zostanie odrzucona.



#9 low ellington flow

low ellington flow

    Zablokowany

  • Zablokowany
  • 103 postów
  • Nick SA-MP:James E

Napisano 08 październik 2019 - 20:32

51.png

52.png

53.png

54.png\

55.png


  • Sandał i Skinhead lubią to

#10 roe

roe

    Legenda

  • Gracz
  • 1083 postów
  • Nick SA-MP:Dan_Blaise

Napisano 08 październik 2019 - 23:51

dzisiaj chyba pierwszy raz widzialem was w gierce powo elo



#11 low ellington flow

low ellington flow

    Zablokowany

  • Zablokowany
  • 103 postów
  • Nick SA-MP:James E

Napisano 09 październik 2019 - 22:27

51.png

52.png

53.png

54.png


  • mckk lubi to

#12 mały denio

mały denio

    ¯\_(ツ)_/¯

  • Komisja ds. Pomocy i Informacji
  • 1271 postów
  • Nick SA-MP:George L. / Wade R.

Napisano 10 październik 2019 - 05:45

Podoba mi sie ciekawie sie to czyta, powodzonka i dajcie im akcepta :))

#13 panicz mateusz

panicz mateusz

    niebo nie jest limitem

  • Sponsor
  • 2151 postów
  • Nick SA-MP:Brickland Whiteford

Napisano 15 październik 2019 - 19:30

Czekamy na screenshoty do jutra, jeżeli się nie pojawią aplikacja leci do kosza.



#14 low ellington flow

low ellington flow

    Zablokowany

  • Zablokowany
  • 103 postów
  • Nick SA-MP:James E

Napisano 16 październik 2019 - 17:32

mam od ciula screenow dodam dzisiaj poznym wieczorem 23-24, oki?



#15 roe

roe

    Legenda

  • Gracz
  • 1083 postów
  • Nick SA-MP:Dan_Blaise

Napisano 16 październik 2019 - 23:44

Jest 0:44 dzie som ssy

#16 low ellington flow

low ellington flow

    Zablokowany

  • Zablokowany
  • 103 postów
  • Nick SA-MP:James E

Napisano 17 październik 2019 - 10:10

Dzisiaj po pracy wszystko wrzucam. Wczoraj zdążyłem tylko obrobić. Roe nie martw się gang de nueva nie trafi do kosza a twoje grove będzie ruchane everyday on the face po same kule

Użytkownik low ellington flow edytował ten post 17 październik 2019 - 10:11

  • paris platyna lubi to

#17 PlugineK

PlugineK

    Mistrz ciętej riposty

  • Gracz
  • 20 postów
  • Nick SA-MP:Oner_Bhav

Napisano 17 październik 2019 - 10:29

Powodzonka!



#18 mały denio

mały denio

    ¯\_(ツ)_/¯

  • Komisja ds. Pomocy i Informacji
  • 1271 postów
  • Nick SA-MP:George L. / Wade R.

Napisano 17 październik 2019 - 10:46

Dzisiaj po pracy wszystko wrzucam. Wczoraj zdążyłem tylko obrobić. Roe nie martw się gang de nueva nie trafi do kosza a twoje grove będzie ruchane everyday on the face po same kule

on nie prowadzi juz grove


Spoko apka nigdy was w grze nie widzialem ale powo

#19 low ellington flow

low ellington flow

    Zablokowany

  • Zablokowany
  • 103 postów
  • Nick SA-MP:James E

Napisano 17 październik 2019 - 10:47

nie ukrywam ze do gry wbijamy tylko do 2h poznym wieczorem i na razie  gramy only hood gaming a nawet czasami z intu nie wychodzimy tak sie fajna gierka u nas kręci ;d nie zobaczysz nas zbyt czesto NA RAZIE bo od poczatku aplikacji nie napierdalamy po south central wszystko w co sie rusza :D


  • mały denio lubi to

#20 kubusiek

kubusiek

    og kubusiek

  • Gracz
  • 662 postów
  • Nick SA-MP:Lavernus Derenville

Napisano 17 październik 2019 - 13:02

nie ukrywam ze do gry wbijamy tylko do 2h poznym wieczorem i na razie gramy only hood gaming a nawet czasami z intu nie wychodzimy tak sie fajna gierka u nas kręci ;d nie zobaczysz nas zbyt czesto NA RAZIE bo od poczatku aplikacji nie napierdalamy po south central wszystko w co sie rusza :D


purpurowi ziomale juz się zaczęli niszczeniem grove co im wychodzi ;D

aplikacja spoko, czekam na więcej ssy i akceptujcie im to




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych