Skocz do zawartości


Zdjęcie

#65 Aktualizacja 2.6.15 - dynamika rozgrywki


38 odpowiedzi w tym temacie

#1 skPembleton

skPembleton

    Lepiej za prosto, Niż zbyt chaotycznie

  • vH@
  • 421 postów
  • Nick SA-MP:Marcus_Hernandez

Napisano 26 listopad 2019 - 20:17

*
Popularny

lyN4MGp.png

 

Kolejny podmuch zmian


W zeszłym tygodniu byliście świadkami aktualizacji sygnowanej numerami 2.6.14 była ona skierowana głownie na naprawę bugów. Tym razem Komisja ds. Ulepszeń z  Creative  na czele postanowiła wprowadzić nieco więcej nowości do naszej rozgrywki. Nowe systemy są skierowane na ożywienie pracy ERS oraz interakcji między graczami, pojawi się też niewielki ukłon w stronę systemu przedmiotów, który to niebawem pojawi się na naszym serwerze. Mamy nadzieje, że ten kawałek torcika nakręci was do spróbowania w najbliższym czasie całego tortu!

nV7qX8i.png


Nowy system śmierci



Od tej aktualizacji na nasz serwer zostanie wprowadzony nowy system śmierci, nie będzie on polegał już na tej samej zasadzie na której oparty był dotychczasowy system. Został on podzielony na dwa kluczowe etapy, więc w sytuacji gdy zostaniemy przez kogoś postrzeleni, a nasz pasek życia spadnie do 0 otrzymamy BW (dotyczy to każdego gracza). Oznacza to, że będziemy ranni, nad naszą głową pojawi się komunikat **Ranny** będziemy mogli wtedy użyć komendy /wezwij medyk lub zwyczajnie zadzwonić na numer 911 i wezwać niezbędne służby. Warto wspomnieć o tym, że możemy wtedy używać każdego z dostępnych czatów! Gdy już pojawi się ERS, oni zajmą się przywróceniem nas do pełni zdrowia. Jednak co się stanie, gdy nie zdążą lub nikogo z nich nie będzie on-line? Każdy gracz będzie miał dostęp do komendy /apteczka, którą będzie można kupić w szpitalu. Owa apteczka pozwoli na uleczenie gracza na miejscu jednak pamiętajcie, że nie można jej użyć na samym sobie! Warto pamiętać o tym, że apteczka jednak jest gorszą opcją, gdyż zostawia na nas przez pewien czas efekt oszołomienia, nad głową pojawia się nam informacja **Ogłuszony** oraz doświadczymy zachwiania równowagi i widzenia. Całkowicie etap rannego trwa 120 sekund, w tym czasie jeśli nie zostaniemy uleczeni przez medyka lub innego gracza za pomocą apteczki po prostu się obudzimy.

F95aDny.png
Następny etap rozpoczyna się od momentu, gdy zostaniemy dobici w trybie rannego przez innego gracza, wówczas nad naszą głową pojawi się napis **Nieprzytomny** . Tryb nieprzytomnego automatycznie transportuje nas do Szpitala. W tym trybie można używać tylko czatów do odgrywania (jesteśmy wyciszeni), a czas do odczekania wyniesie tym razem około 240 sekund! Wyleczyć z trybu nieprzytomnego będzie uprawniony tylko lekarz, nie będzie więc możliwości użycia na nas apteczki. Po wybudzeniu będziemy w stanie oszołomienia ze wspomnianymi wcześniej efektami nałożonymi na naszą postać. Pamiętajcie, że skok na główkę na beton skończy się stanem nieprzytomności tak samo jak próba utopienia się!
ERS otrzymuje automatyczne powiadomienia, gdy ktoś otrzyma tryb rannego lub nieprzytomnego wraz z przybliżoną lokalizacją.

3UxpT84.png

System broni zalążkiem systemu przedmiotów


Jedna z ważniejszych zmian na jaką od lat czekają nasi gracze, jest ona zalążkiem systemu przedmiotów, który niebawem też się pojawi. Każdorazowa zmiana broni spowoduje wyskoczenie GUI zmiany broni i wyboru broni, na którą chcemy zmienić. GUI wyskoczy za każdym razem, gdy tylko zescrollujemy broń lub zmienimy ją. Żeby wyłączyć Auto-GUI należy wpisać (/togscroll) lub (/personalizuj). Dodatkowo dajemy do użytku komendy /p(rzedmioty). Można za jej pomocą wyciągać bronie szybciej niż przez GUI. np /p m4(a1) spowoduje wyciągnięcie M4A1 (dostępne są wszystkie skróty broni, np /p ta(zer)/p ak/p de/p sprej itp). System broni to nie tylko GUI. Od tej aktualizacji wyciągnięcie broni powoduje nowe /me. Każda broń ma czas, który trzeba poświęcić by ją schować i wyjąć. Wyjęcie broni większych gabarytów np. Snajperka będzie wymagało odczekania kilku sekund zanim faktycznie się pojawi w naszych rękach. Akcja /me została zmieniona uwzględniając jaką broń mieliśmy (i ją chowamy) oraz jaką chcemy wyjąć. Wyjęcie broni nie będzie więc już takie banalne, a gracze będą mogli te sekundy wykorzystać - daje to przewagę, zależnie od tego jak to wykorzystamy..

uMAFiT9.png

Tajemnicza piwnica



Tym razem coś dla organizacji przestępczych, które lubią swoją rozgrywkę prowadzić poza granicami naszego miasta Los Santos. W Flint Range został umieszczony interior piwnicy wraz z niezbędną infrastrukturą służącą do produkcji prochów.

XDRwIyY.png

Changelog:

  • Zrealizowano prośbę KT (/kurs tylko dla wybranych pojazdów KT)
  • Zrealizowano prośbę od USSS - dodano nowe piętro, Dach oraz barierki na nim.
  • Zrealizowano prośbę od USSS - Dodano bramę do garażu USSS (/brama - /wjedź zostanie do momentu przeparkowania pojazdów)
  • Zrealizowano prośbę od USSS - /wejdź > Recepcja
  • Zrealizowano prośbę frakcji LCN - dodano /wyjdź dla restauracji Jetty
  • Zrealizowano prośbę frakcji FBI - poprawiono exterior parkingu FBI (spadające pojazdy)
  • Zrealizowano prośbę - usunięto niektóre obiekty na stacji idlewood
  • Komenda /pracownicy od [1]
  • Naprawiono błąd z traceniem skinów (w tym unikatowych) po /przyjmij do frakcji
  • /qf nie powinno już powodować respawnu.
  • Naprawiono marcepana po /zwiaz i /rozwiaz
  • Poprawiono tablice rejestracyjne pojazdow
  • Dodano /wyjdz ze starego budynku san news
  • Naprawiono link do Eski na /mp3
  • Zmiany/nowości w komendach administracyjnych (więcej informacji w dziale administracyjnym)
  • Dodano lokalizację zgłoszenia (w przybliżeniu) dla frakcji porządkowych po /call 911
  • Usunięto cmd /pościg - zamiast tego w powodzie /su(lub fed) można użyć słów "ucieczka, ucieka, pościg", które wywołają tryb pościgu.
  • Usunięto cmd /ob, /paralizuj, /wtazer, /tazer i /stazer
  • Dodano interior piwnicy w Flint County (dla przestępczych)
  • Zablokowano możliwość wejścia na serwer z wulgarnym nickiem
  • Wyłączono tworzenie plam oleju od 01:00 do 04:00
  • Dodano /lina dla ERS
  • Zwiększono pulę helikopterów dla /lina
  • Zmodyfikowano wszystkie powerkomendy pod tryb rannego. (kajdanki, zwiąż, pobij itp)
  • Zmieniono mechanikę komendy /p(rzedmioty) - Komenda powoduje wywołanie GUI broni. Możliwe są skróty /p [nazwa broni]. Odbieranie telefonu jest możliwe przez /od(bierz).
  • Dodano dla LSPD/FBI/USSS paralizator w GUI - dostępne skróty /p para(lizator) /p taz(er). Broń dostępna w menu broni tylko gdy jesteśmy na służbie.
  • Zatonięcie i upadek powoduje od razu tryb nieprzytomnego (szpital)
  • Dodano do /personalizuj cmd /togscroll - powoduje wyłączenie auto-okienka GUI przy zmianie broni. Wiemy, że może to denerwować więc jest to pewien kompromis. Broń nadal będzie można wyciągać wywołując /p - menu broni lub skrótowo /p [broń].
  • Dotychczasową komendę /przedmioty zmieniono na /dodatki
  • Refactoring kodu Animacji by Sandał - (/anim, /animhelp, /anims, /animshelp)
  • Zmieniono cenę samolotu Dodo na 30kk$
  • Dodano do /stats liczbę posiadanych apteczek
  • Zablokowanie użycia cmd /wb podczas BW (edytowane)
     
     

Legenda:
Prośba od organizacji
Bugfix
Nowość



#2 DrawSki

DrawSki

    Wymiar Sprawiedliwości

  • Komisja ds. Pomocy i Informacji
  • 311 postów
  • Nick SA-MP:Bettina Zelmerlöw

Napisano 26 listopad 2019 - 20:30

Słodko  :love:


  • Aya lubi to

#3 Sq0liX

Sq0liX

    Legenda

  • Gracz
  • 242 postów
  • Nick SA-MP:Paulo_Lawson

Napisano 26 listopad 2019 - 20:54

Ten Creative to jakiś naszurany, robi rko na trupie XDDD



#4 _Asardi

_Asardi

    Orędownik Rewolucji

  • Sponsor
  • 1183 postów
  • Nick SA-MP:John_Hodges

Napisano 26 listopad 2019 - 20:54

Zablokowanie użycia CMD /WB podczas stanu rannego lub utraty przytomności i miód malina, dobra robota :D


  • Panczo i Człowiek Wniosek lubią to

#5 Gliniaszv1

Gliniaszv1

    Król Role Play

  • Gracz
  • 831 postów
  • Nick SA-MP:Pedro Santos,Noah Dejong

Napisano 26 listopad 2019 - 20:57

O w końcu system przedmiotów xD

#6 Young Policja

Young Policja

    huj

  • Sponsor
  • 472 postów
  • Nick SA-MP:Shin_Carter

Napisano 26 listopad 2019 - 20:59

zmiana trybu gry z luznego rp na hard rp


  • 1D2a3n4i lubi to

#7 0700

0700

    Stary wyjadacz

  • Gracz
  • 293 postów
  • Nick SA-MP:mirek wywrotka

Napisano 26 listopad 2019 - 21:00

No jeszcze zmieńcie ceny pojazdów bo to niby mrucznik a infernus 9kk xxdd a z taką ilością graczy chyba nie każdego stać na jakiś dobry samochód ale ogólnie aktualizacja fajna jestem zadowolony z pracy nowego skryptera

#8 anszua

anszua

    a on gejem jest

  • Sponsor
  • 305 postów
  • Nick SA-MP:john macintosh

Napisano 26 listopad 2019 - 21:06

o w końcu nie trzeba być w przestępczej, żeby bw wbijać, cudo



#9 Taki jeden

Taki jeden

    Doświadczony

  • Sponsor
  • 246 postów
  • Nick SA-MP:Matthew Smiting

Napisano 26 listopad 2019 - 21:19

No niezle XDD teraz mechanicy bw beda wbijac, czas powoli konczyc gre

#10 Człowiek Wniosek

Człowiek Wniosek

    Wierni aż do śmierci.

  • Gracz
  • 108 postów
  • Nick SA-MP:Sammy_Hatosy

Napisano 26 listopad 2019 - 21:23

Kozak aktualizacja, w końcu ktoś coś robi dla tego serwera, szanuję KU <3 Najlepsza komisja! 


  • Sprint3rek lubi to

#11 Creative

Creative

  • Komisja ds. Ulepszeń
  • 182 postów
  • Nick SA-MP:Joey_Serratore

Napisano 26 listopad 2019 - 21:24

Zablokowanie użycia CMD /WB podczas stanu rannego lub utraty przytomności i miód malina, dobra robota :D

 

Akceptuję. Dojdzie do 2.6.15.


  • Człowiek Wniosek i DEEZMINE3 lubią to

#12 SmutnyAutobus

SmutnyAutobus

    Specjalista

  • Sponsor
  • 155 postów
  • Nick SA-MP:Jennifer_Horgan

Napisano 26 listopad 2019 - 21:34

Czy nowy system BW dotyczy również CK2 i HK??? Moim zdaniem ten serwer nie jest jeszcze gotowy na taki system BW ale mam nadzieję, że się mylę.

Czym została podyktowana zmiana ceny Dodo? Planujecie zmieniać ceny innych pojazdów? Ogólnie rzecz biorąc to aktualizacja super ale trochę się boję co wyjdzie z tego nowego systemu śmierci.



#13 Adam1284

Adam1284

    Sąsiad Jacoba W.

  • Komisja Sprawiedliwości
  • 1720 postów
  • Nick SA-MP:Adam_Pitterson

Napisano 26 listopad 2019 - 21:43

Kiedy 3.0 ?


  • Taki jeden i MiciucieK lubią to

#14 Davviseq69

Davviseq69

    moge dzis umierac

  • Sponsor
  • 272 postów
  • Nick SA-MP:Cole_Sproule

Napisano 26 listopad 2019 - 22:03

to jeszcze zyje xD



#15 yww_kvbus

yww_kvbus

    original gangster

  • Gracz
  • 400 postów
  • Nick SA-MP:Timothy Northville

Napisano 26 listopad 2019 - 22:03

git


Użytkownik kvbuś edytował ten post 27 listopad 2019 - 15:40


#16 _XaNDeR_

_XaNDeR_

    odwalacz

  • Gracz
  • 198 postów
  • Nick SA-MP:Lamar Stone

Napisano 26 listopad 2019 - 22:41

Kiedy 3.0 ?

bQJxxwx.png


  • Adam1284 lubi to

#17 BartiK

BartiK

    Specjalista

  • Gracz
  • 154 postów
  • Nick SA-MP:Terry_Shane

Napisano 26 listopad 2019 - 22:47

sztosik 



#18 Grabekx

Grabekx

    lmao

  • Gracz
  • 164 postów
  • Nick SA-MP:John_Gebbels/?????

Napisano 26 listopad 2019 - 23:17

o.O co do chuja wuja



#19 BartoRQ

BartoRQ

  • Gracz
  • 282 postów
  • Nick SA-MP:Rodrigo_Quintacinte

Napisano 26 listopad 2019 - 23:19

Wszystko fajnie spoko i kolorowo, ale zebyś Papciu jeszcze tych odwalaczy do utylizacji :/ 



#20 ghomaline

ghomaline

    ☿

  • Gracz
  • 96 postów
  • Nick SA-MP:Tom Diesel

Napisano 26 listopad 2019 - 23:45

Generalnie aktu świetna tylko jest JEDEN, malutki, MALUCIEŃKI problem.
D.M.I.A.R.Z.E - skoro bw dla każdego to za dm2 odrazu warn. Jeśli nie - no to dowodzenia wszystki graczom, fajnie się z wami grało. = Każdy ucieknie z tego serwa.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych